Booking.com

Bilinçaltınıza Sorun Ve Kendinizi Daha İyi Tanıyın…

10505405_764264843665341_6553850360345157390_n
BİLİNÇALTINIZA SORU SORUN… KENDİNİZİ DAHA İYİ TANIYIN…
• İki elinizi de resimdeki gibi bacaklarınızın üzerine koyun.
• ‘Evet’ kelimesini yaklaşık 10 kez tekrarlarken, her tekrarda yazı yazdığınız baskın elinizin işaret parmağını yukarı doğru kaldırın. (Sağlaksanız “sağ” işaret parmağınız)
• ‘Hayır’ kelimesini yaklaşık 10 kez tekrarlarken, her tekrarda diğer elinizin işaret parmağını yukarı doğru kaldırın
ŞİMDİ TEST ZAMANI
• ‘Benim adım ………’ diyerek gerçek adınızı söyleyin.
• ‘Benim adım ………’ diye karşı cinsten bir isim söyleyin.
• ‘………. (bir özel isim) çok seviyorum.’
• ‘Kendimi her yönümle çok seviyorum.’
BUNU NEDEN YAPIYORUM?
Sorunuzu sorarken eğer baskın (güçlü) elinizin işaret parmağı kalkarsa bilinçaltınızın ‘evet’ dediği, diğer elinizin işaret parmağı kalkarsa ‘hayır’ dediği anlamına gelmektedir. Mesela, gerçek adınızı söylerken baskın elinizin işaret parmağı kalkmalı. Yanlış cümlelerdeyse diğeri…
Amacımız, belli bir konuda bilinçaltınızın gerçekte ne düşündüğünü anlamak. Bilinçaltımızın verdiği cevap, bilinçli olarak düşündüğümüzden farklı olabilir.Böylece, hem kendimizi tanımak hem de sorunların kökünü bulmak adına büyük bir adım atmış oluyoruz.
Test edilecek ifadelerde sınır yok. Artık istediğiniz her ifadeyi test edebilirsiniz.
NOT: Belli süre teste devam ettikten sonra, aralarda en başta uyguladığımız 10’ar kez ‘evet-hayır’ dediğimiz hazırlık sürecini tekrar etmeniz yararlı olacaktır.
M. Barış Muslu – BEYNİNE FORMAT AT kitabından alıntıdır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder