Booking.com


• Kâinatta hepimize yetecek kadar mutluluk vardır.
• Huzurun merkezindeyim.
• En büyük yolculuk kendi içsel yolculuğumdur.
• Her gün yeni şeyler öğrenerek, rehber insanlarla karşılaşıyorum.
• Bedenimin ve evrenin mesajlarını dinleyerek yaşam amacıma doğru yol alıyorum.
• Her anlamda zenginim.
• Ruhumu, zihnimi geliştirirken, servetimi de arttırıyorum.
• Yaşam eylemi ödüllendirir.
• Hayallerimi gerçek kılmak için eyleme geçerim.
• Gülümsemek için sayısız nedenim var.
• Her şey ya güzeldir ya da sonuçları itibariyle güzel…
• Sahip olduklarım her geçen gün arttığı için şükranla doluyum.
•Hayallerimin ötesindeki nimetleri kendime çekiyorum.
• Her şey benim ve bütünün hayrı için çalışıyor.
• Hayatın döngüsüne ve insanlara güveniyorum.
• Kendimle olan dostluğum çok özel ve keyifli.
• İçimdeki çocuğa sarılarak, onu sevgiyle kucaklıyorum.
• Düşünce, duygu ve davranışlarımın efendisiyim.
• Ne düşünüp, ne hissedeceğimi ve nasıl davranacağımı ben seçerim.
• İyi ki varım!
• Hayatımda her şeyden bolca mevcut;sağlık,huzur,neşe,zaman,para ve şükür..
• Zekâma, yeteneklerime, sezgilerime güveniyorum.
• Var olan potansiyelim, içsesim bana bilgeliğin kapılarını açtırır.
• Ben benzeri yaratılmamış olan orijinal bir bireyim.
• Yeryüzünde aynı isim, beden, zihin, ruh ve deneyimlere sahip iki insan yoktur.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder