Booking.com

Bolluk ve Bereket İçin Niyet

BEN _____________ (ADINIZI SOYADINIZI SÖYLEYEREK) Kendimden başlayarak ülkemde ve dünyamızdaki insanların kıtlık bilincinin kolaylıkla ve sağlıkla bolluk bilincine dönüşerek şifalanmasına niyet ediyorum 
Biliyorum ki Yaradan'ın bolluk ve bereketi sonsuz sınırsızdır ve ben de bunu aşkla görmeyi kabule geçmeyi seçiyorum
HELAL YOLDAN KOLAYLIKLA VE SAĞLIKLA BOLLUK VE BEREKET BANA GELİYOR VE ENERJİ ALANIMDA ÖZGÜRCE HAREKET EDİYOR
BEN PARAYI SEVİYORUM VE SEVGİYLE ENERJİ ALANIMA ÇAĞIRIYORUM
PARAYI SEVGİYLE ENERJİ ALANIMA KABUL EDİYORUM
Şükürler OLsun Hamd OLsun
Teşekkür ederim
Teşekkür ederim
Tüm benliğim ve varlığımla teşekkür ederim


Her güne bu niyet ile başlayın :) Sevdiklerinizle paylaşın ve daima gülümseyin. Çünkü para neşe frekansında dolaşır. Siz eğer negatif bir frekanstaysanız para size pek uğramaz..

Aşkla,  ADA GELİŞİM MERKEZİ


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder