Booking.com

Körükleyici Düşünceler ve Olumlamalar 4

Başarısızlık Korkusu

Bireyin her başarısız deneyiminde eleştiri ve ceza ile karşılaşması ve üst üste başarısız deneyimler yaşaması başarısızlık korkusuna sebep olur.

Körükleyici Düşünceler:

– Yapamam

– Bunu başaramam ve hiçbir şeyi başaramıyorum

– Tekrar denesem de yine başaramayacağım

– Ya tekrar başaramazsam

Olumlaması:

Başarısızlıklarımdan başarım için yeni şeyler öğreniyorum.
Her denemelerim başarım için temel oluşturuyor.

Karşıma çıkan engellerde çözüme odaklanıyorum ve yaratıcı zekamı kullanıyorum.

İçimde başarı için gerekli tüm yeteneklerim mevcut ve ben bunların açığa çıkmasına izin veriyorum.

Daha önceki başarılarıma odaklanıyor ve yeni başarılarım için kendime güveniyorum.

Ben yetenekliyim ve başarılıyım.

Kaynak :İndigo Dergisi 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder