Booking.com

Bolluk Bereket Meditasyonu


Bu meditasyonu uyguladığınız taktirde hayatınızın nasıl bir anda değiştiğine inanamayacaksınız.



Kişisel gelişim,olumlama ve meditasyon ile ilgili yazılmış olan kitapların tümünün özünde yatan olgu bilinçaltına senin neler yapabileceğini inandırmaktır. Bu meditasyonu 21 gün boyunca yaptığınız taktirde hayatınızdaki değişime inanamayacaksınız. bilinçaltımız bir olguya onu 21 kez tekrarlamayla inanır, onu ancak 21 tekrarın sonunda kabullenir.

İlk kuralımız 21 gün... Eğer bir gün atladıysak tekrardan başa dönüyoruz. Mutlaka 21 kez tekrar gerekiyor.

İkinci olarak sabah uyandığımız andan itibaren ilk 10 dk beynimiz alfa durumundadır ve bu durumda bilinçaltına erişmek normalden daha kolaydır. Dolayısıyla meditasyonu her sabah bu 10 dk içinde gerçekleştirirsek daha faydalı olacaktır.

Haydi başlayalım...

1. Bu evrende herkese yetecek kadar bolluk bereket mevcut ve ben o sonsuz bolluk bereketin içindeyim.


2. Maddi ve manevi zenginliğim gün geçtikçe artıyor ben de tadını çıkarıyorum.

3. Bolluk içinde yaşamayı hakeden bir insanım.Para benim dostum. Para beni seviyor,ben parayı seviyorum




4. Para bana etik yollardan ve kolaylıkla geliyor.Harcadığım her para katlanarak bana geri dönüyor.


5. Ben para mıknatısıyım ,hayatımın her alanında bolluğu fazlasıyla kendime çekiyorum.




6. Parayla ilgili, başkalarına ait olan ama zamanla istemeden kabullendiğim inançlardan kurtuluyorum.

7. Hayal edebildiğimden daha fazla mutluluk , sevgi ve paranın hayatıma girmesine izin veriyorum.

8. Tüm arzularımı gerçekleştirecek yeteri kadar zamanım,enerjim ve param var.

9. Hayatın akışına ve evrenin istediğim şeyi bana vereceğine inanıyorum.

1 yorum:

  1. Bu sabah an itibari ile kolaylıkla sağlıkla ve sevgiyle kabul edim başladım biiznillah :)

    YanıtlaSil