Booking.com

HEMEN ŞİMDİ UYGULAYIN!!!

·         

      


AŞAĞIDAKİ CÜMLELERİ, ÇİZGİSİZ BEYAZ BİR KAĞIDA TÜKENMEZ KALEMLE YAZIP, VE HAYATINIZDA GERÇEKLEŞTİRMEK İSTEDİKLERİNİZİ DE BUNLARA İLAVE EDEREK, EN ALTA DA ADINIZI SOYADINIZI YAZARAK BU KAĞIDI SİZİN İÇİN ÖZEL BİR YERE KOYABİLİR, TOPRAĞA GÖMEBİLİR YADA SUYA ATABİLİRSİNİZ... MUCİZELER SİZİNLE OLSUN...

SEVGİLER
ESRA ÖZDEMİR

9 MAYIS PAZARTESİ GÜNÜ GÖKYÜZÜNDE NADİREN GERÇEKLEŞECEK OLAN BİR OLAY MEYDANA GELİYOR. HER TÜRLÜ YAZILI, SÖZLÜ, GÖRSEL İLETİŞİMİ SİMGELEYEN MERKÜR; DÜNYA İLE GÜNEŞ”İN ARASINDAN GEÇİŞ YAPIYOR. BİR YÜZYIL İÇİNDE BU OLAY SADECE 13 DEFA MEYDANA GELİR... 


Merkür’ün Güneşİn kalbİnde olma hali 9 Mayıs günü aslında tamamında gözlemlenecek ama tam saat olarak 17:12 İle 10 Mayıs 07:41 saatlerİ arasında gerçekleşecek. 


Ş    ŞANSLI OLMA
·         Şansımın çok artmasını ve evrenden bana şans enerjisinin bol bol gelmesini seçiyorum. Şanslı bir insan olarak kendim için ve başkaları için olumlu düşünceler üretmeyi ve şansımı herkesin iyiliği için kullanmayı kabul ediyorum. Her gün daha da şanslı olmaya ve şansımı daha fazla fark etmeye hemen şimdi niyet ediyorum. Niyetim hemen şimdi gerçekleşmeye başladı bunun için teşekkür ediyorum

İŞ YERİNDE HUZUR İÇİN
 İş yerimde tamamen dengeli ilişkiler kurmayı, iş arkadaşlarımla, ( ve patronumla kelimesini de ekleyebilirsiniz) en doğru şekilde iletişim geliştirmeyi seçiyorum. İş arkadaşlarıma değer vermeyi ve onların iyiliğini düşünmeyi kabul ediyorum. İş yerimde hepimizin iyiliğine olacak şekilde huzurlu, pozitif ve anlayışlı bir ortamın olmasına niyet ediyorum. Niyetim hemen şimdi gerçekleşmeye başladı bunun için teşekkür ediyorum
·        
CHAKRA TEMİZLİĞİ
 ”Chakralarımın tamamen dengeli ve pozitif enerjiyle çalışmalarını seçiyorum. Sahip olduğum yüksek pozitif enerjiyi en güzel şekilde ve faydalı alanlara yönelterek kullanmayı kabul ediyorum. Chakralarımın hemen şimdi nazikçe ve etkili olarak temizlenmesine, dengelenmesine ve pozitif enerjilerle dolmasına niyet ediyorum. Niyetim hemen şimdi gerçekleşmeye başladı bunun için teşekkür ediyorum
·         
NEGATİF ENERJİLERDEN KURTULMA
Tamamen pozitif enerjilerle çevrelenmeyi ve bana zarar veren bütün negatif enerjileri hayatımdan uzaklaştırmayı seçiyorum. Kendimi olumlu enerjilere açmayı ve güzel enerjiler üretmeyi kabul ediyorum. Bana zarar veren tüm olumsuz enerjileri şimdi kendimden uzaklaştırmaya ve bu enerjilerden korunabileceğim çok güçlü bir enerji kalkanına sahip olmaya hemen şimdi bütün kalbimle niyet ediyorum. Niyetim hemen şimdi gerçekleşmeye başladı ve bunun için teşekkür ediyorum.
·       
EVLİLİK İÇİN
Mutlu bir evlilik yapmayı, eşimle uyum ve denge içinde yaşamayı seçiyorum. Eşimi mutlu ettiğim gibi, kendimi ve sevdiklerimi de mutlu etmeyi kabul ediyorum. Bütün kalbimle ve beynimle evet diyeceğim, evleneceğim kişinin hayatıma girmesi için şimdi güçlü bir şekilde niyet ediyorum. Niyetim hemen şimdi gerçekleşmeye başladı ve bunun için teşekkür ediyorum.”
” Eşimle evliliğimizin mutlu ve uyumlu olmasını seçiyorum. Eşimi sevmeyi ve onu desteklemeyi kabul ediyorum. Eşimin bana sevgi,saygı ve anlayış göstemesini tüm kalbimle istiyorum ve bu isteğimi elde etmeye kesin olarak niyet ediyorum. Niyetim hemen şimdi gerçekleşmeye başladı ve bunun için teşekkür ediyorum.”
·         
SEVGİ İÇİN
“Hayatımı şu andan itibaren sevgi ve güzellik enerjisi ile dolduruyorum. Kendimi sevmeye, başkalarını sevmeye ve evreni sevmeye karar veriyorum. Evrenden bana gelen sevgi enerjisini mutlulukla kabul ediyorum ve sevgi içinde bir hayat sürmeye niyet ediyorum. Niyetim hemen şimdi gerçekleşmeye başladı ve bunun için teşekkür ediyorum.”( Ben sonuna bunun için teşekkür ediyorum ve Allah’a şükrediyorum diye ekliyorum. İsteyenler her niyetin sonuna bunu ekleyebilirler. Bu kişisel inançla ilgili olduğu için kalıba yazmadım.)
·         

REFAH İÇİN 
Refah, bolluk ve bereket içinde yaşamayı seçiyorum. Paramı huzurla edinmeyi ve huzurla harcamayı kabul ediyorum. Zengin bir yaşam sürerek, başkalarını da zenginleştirmeye niyet ediyorum. Niyetim hemen şimdi gerçekleşmeye başladı ve bunun için teşekkür ediyorum Bolluk ve bereket içinde yaşamayı seçiyorum. Evrenden bana gelen zenginliği sevgiyle kabul ediyorum. kabul ettiğim bu zenginlik için evrene sevgilerimi gönderiyorum. Refah içinde yaşamaya tüm kalbimle niyet ediyorum. Niyetim hemen şimdi gerçekleşmeye başladı ve bunun için teşekkür ediyorum.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder