Booking.com

Dağınıklığınızı Temizlemek


Ne kadar zaman önce dolaplarınızı temizlediniz? Çoğumuz elbiselerle dolu dolaplarımızın ya da hayatımızda var olan gereçlerin yaşamımızın bir parçası olduğunu unuturuz. Ve pek çoğunu aldıktan sonra unuturuz. Diğerinin yerine bir şey aldığımızda dolaplarımızda yer kalmaz. Ekleriz ama eklediğimizi eksiltmeyi unuturuz.
Dolaplarımız aklımızın sembolleri olarak kabul edilebilir. Darmadağınık bir dolap dağınık bir zihin anlamına gelebilir. Zihnin dolaplarını boşaltmak için “Zihnimin dolaplarını boşaltıyorum” olumlaması işe yarayabilir. Dolaplardan her şeyi çıkartın ve kendi kendinize sorun, “Bu şey işe yarar mı hâlâ?” ya da “Bunu son altı ayda ya da geçtiğimiz yılda kullandım mı?” “Bu yıpranmış şeyi değiştirmekten korktuğum için mi saklıyorum?”
Yeni bir yer açmak için (yeni giysiler ya da yeni düşünce ve fikirler olsun) eski ve çağ dışı olanları bırakmanız gerekir. Bu, fiziksel şeyler için olduğu kadar zihinsel fikirler için de geçerlidir.
Dolaplarınızı temizlerken neler hissettiğinizi izleyin. Neşeyle ve yaşamınıza yer açmanın beklentisi içinde mi yapıyorsunuz. Yoksa ruhsal sisteminizde “sahip değilim” düşüncesini tutuyor, evrenin bolluk dahil olmak üzere herkes için kullanılabilir olduğuna inanamayarak mı yapıyorsunuz?
Olumlama: Zihnimin dolaplarını boşaltıyorum. Yaşam okyanusu zenginliği cömertçe harcar. Bir şeye ihtiyacım olduğunda sağlanacaktır, biliyorum.
Louise Hay

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder