Booking.com

21 Günde Hayatınız Değişsin



Çok duygusal bir filmin en can alıcı sahnesini izlerken hepimizin gözleri dolar. Aslında filmin bir parçası değilizdir fakat zihnimiz bize oyun oynar. Zihnimiz geçmişte yaşadığımız deneyimlerimizle görsel öğeler arasında bağlantı kurarak davranışlarımızı yönlendirir.

Bazı telkinler ile zihnimizde plasebo etkisi yaratmamız mümkündür. Örneğin herhangi bir ağrımız olduğunda bir hap sayesinde tüm ağrılarımızın azaldığına inanırız. Aynı şey hipnoz için de geçerlidir. Kendimize söylediğimiz telkinlerin gücünü kullanarak biz de hayatımızı değiştirebiliriz.

Zihnimizi pozitif düşünceler ile telkin ederek kandırabilmemiz mümkündür. Uzmanların dediği gibi “Siz düşünün ve olsun”. Yoga felsefesine göre, insanın kendi içinde bir gerçeklik yaratarak, olumlama yapması sonucunda, bu gerçeklik hayatımıza dönüşüyor.

Bizlerde beynimize olumlu telkinler yaparak kendimizi, algılarımızı ve hayatımızı değiştirebiliriz. Siz sadece düşünün, zihnimiz onu gerçekleştirmek için kendisine bir yol bulacaktır.

Aşağıda bulunan 21 telkini, gün içerisinde kendinize boş olduğunuz anlarda söyleyin. Bir yere yazın, kendinize mail olarak gönderin veya aynanıza yapıştırın. 21 günün boyunca kendinizi olumlayın ve sonunda değişimi sonuna kadar hissedin.


Anı sevin, Hayatı Sevin, Kendinizi Sevin.

İşte hayatınızı değiştirecek 21 telkin
Ben huzurlu ve sakinim.
Her zaman sevilmeyi hak ediyorum.
Kendime güveniyorum.
İnsanların dikkatini çekiyorum.
Kendimi seviyorum ve onaylıyorum.
Vücudumla barışığım.
Geçmişin üzerimde hiç bir gücü yoktur.
Kendimi iyi hissediyorum.
Sevilmeye açığım.
Hayatımda sevgi dolu insanlar var.
Kendimi olduğum gibi kabul ediyorum.
Ben kabulleniciyim.
Minnettarım.
Diğer insanlar kolaylıkla ve zevkle beni seviyor.
Asla yalnız değilim.
Özgürce sevgimi ifade ederim.
Kendi hayatımdan sadece ben sorumluyum.
Benim içim ışık ve sevgi dolu.
Hayatımda sevgi dolu anlar istiyorum.
Ben sağlıklı ve güçlüyüm.
Ben hayallerimi, gerçeğe dönüştürebilirim.


ALINTI

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder