Booking.com

Dengede olmak için “9 Adım”





Wayne Dyer’ın kendinizle olmanın kısa ve öz ne kadar güzel anlatılabileceğine dair kitabı. Kitap “Dengede Olmak” olarak geçiyor. Arzularınıza uygun alışkanlıklar yaratmanın 9 yolu diye devam ediyor.

Siz olmak ve mutlu olmak için başka bir insan olmaya çalışmamanın gerekli olduğunu ve minik birkaç değişiklikle hiç olmadığınız kadar denge içinde olacağınızı söylüyor.

Oldukça kısa bir kitap. Okumanızı kesinlikle tavsiye ediyorum. Ama yine de 9 yolu adım adım yazmaktan kendini alamıyorum
1-Gizli kalmış ya da alenen ortada olan hayalleriniz ile hayatınız arasındaki farkı tespit edin. Hayallerinizle ortak bir doğrultuda düşünmeyi alışkanlık haline getirin.
2-Bu madde Ghandi’nin bir sözü ile çok güzel özetlenmiş: Hayatta, yaşamı hızlandırmaktan çok daha fazla yaşanacak şey var.
3-Başkalarının fikirlerinin rotanızı belirlemesine izin vermeyin ama onları hiç de önemsemiyor gibi davranmayın, dikkate alın.
4-Bağımlılıklarınızdan kurtulmaya çalışmayın, çünkü bağımlılık diye bir şey yok. Kurtulmaya çalışarak onlara karakter kazandırmayın.
5-Bedenini ihmal etme. Bu sıfır beden olacaksın anlamına gelmiyor. Sağlıklı olmak istediğini bil, sonrasında hareketlerin de bu doğrultuda değişecektir.
6-Hayatta her şey bol aslında. Eksikliklere odaklanmayın. Bunu siz yaratıyorsunuz.
7-Etrafınızdaki negatif duyguları görmezden gelmeyin ama aynı zamanda özümsemeyin de.
8-Çok sevin ki çok sevilin. Bu Güneş’ten gelen enerji gibi ihtiyaç duyduğunuz bir şey.
9-Cennetin farkına varın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder