Booking.com

Bolluk ve Bereketi Hayatımıza Nasıl Çekeriz? Bülent Gardiyanoğlu


parayı kendine çekme ile ilgili görsel sonucu

Paraya yüklediğimiz anlamlar; Para kötüdür! Çok para insanı kötü yapar! İşte o paracıdır ! Para zenginlerdedir ! Parası var adam oldu ! gibi düşünce kalıplarımız ve bakış açımızdan dolayı birçok zaman parayı suçladık ve öfkelendik.

Bütün hayatımızı etkileyen kıtlık bilinci ne demek? Ben de ilk duyduğumda oldukça garipsemiştim. Bilincin temeli şu. Para bir enerjidir. Biz parayı çekecek enerjiyi üretirsek para bize gelmeye başlar. Öfkeliysek, kırgınsak, kızgınsak, herhangi bir şeye kin tutuyorsak, dedikodu, sürekli eleştiri yapıyorsak, bedenimiz negatif bir enerji üretir ve güzel olan her şeyi kendimizden uzağa iteriz. İstediğiniz kadar çok çalışın para size zor gelir, hak ettiğiniz karşılığı zor alırsınız, paranın pek bereketini görmezsiniz. Kendinizi şansız, bereketsiz ve üretemeyen biri olarak görürsünüz.

Peki bunlar bizde var! Ne yapmalıyız diye sorulduğunda , ilk söylediğimiz Olumlama teknikleri ile şu an ki kıtlık bilincimizi, bilinç altımızdan silmek ve yerine BOLLUK bilincini yerleştirmek.

Aşağıda başarıya ulaşan Kuantum Olumlama tekniklerini yazıyorum. Bu teknikleri en az yirmibir gün okumanız gerekiyor. Bir gün atlarsanız, yirmibir gün tekrar başlıyor.

Hayatımın akışına güveniyorum

Para bana helal yoldan kolaylıkla geliyor

Para zihnimi sevgiyle kabulleniyorum ve sevgiyle affediyorum

Geçmişte yaşadığım olumsuz tecrübeler artık benim mali zenginliğimi destekliyor

Hoşuma gitsin ya da gitmesin gelirim harcamalarımdan fazla

Anne ve babamı yaşadıkları mali problemlerden dolayı affediyorum

Herkesin gözünde yaptığım işin değeri giderek artıyor

Susup oturmamı söyleyen herkesi affediyorum

Her gün mali olarak bolluğa kavuşuyorum

Bolluk bilincim her gün gelişiyor

Ekonomik koşullarım her gün gelişiyor, artıyor, çoğalıyor

Para bir enerji değiş tokuşu sembolü, enerjim her geçen gün artıyor

Para yaşamımda özgürce ve sürekli dolaşıyor

Gelirim gittikçe artıyor

Bolluk, zenginlik benim doğal hakkım

Huzurlu, dengeli ve güven doluyum

Sakin, dingin ve rahatım

Bu zengin bir evren ve hepimiz için bolluk var

Bu bolluğu hak ediyorum ve kabul ediyorum

Ben para mıknatısıyım, hayatın her alanında bolluğu kendime çekiyorum

Düşlerimin ötesinde zenginleştiğimi kabul ediyorum

Bugün harika bir gün para bana beklediğim ve beklemediğim yollarla geliyor

Faturalarımı sevgiyle ödüyorum

Paranın hayatıma hazla akmasına izin veriyorum

Başkalarının ekonomik başarılarımı desteklemelerine izin veriyorum

Yaşama şükran duyuyorum

Bolluk ve zenginlik içinde yaşamayı hak ediyorum

Para benim dostum

Parayı insanları kontrol etmek adına kullandığım için kendimi affediyorum

Boşa harcadığım paralar için kendimi affediyorum

Ben hayal edebildiğimden daha fazla mutluluk, sevgi ve paranın hayatıma

girmesine izin veriyorum

Tüm arzularımı gerçekleştirmek için yeteri kadar zamanım, enerjim ve param var

Anne ve babamı yasadıkları mali problemlerden dolayı affediyorum

Harcadığım her para bana katlanarak geri donuyor

Evet bu Kuantum Olumlama teknikleri ile bilinç altımızı yirmibirgünde değiştirmeye başlıyoruz.

Unutmayın kırgınlık, kızgınlık, affedemediğimiz olaylar ve kişiler bizden bolluk ve bereketi uzak tutar.

Kıtlık yada Affedin ve bolluğa kavuşun. SEÇİM SİZE AİT !!!

Ben kendi iyiliğim için her şeyi affediyorum..


Sevgi ve Aşkla

Bülent Gardiyanoğlu

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder