Booking.com

NEDEN BİREYSEL SEANS?

BİLGİ VE KAYIT İÇİN : 0 532 4579393 * 0 224 2254343

Bazen  sanki hayatımızda birçok şey kontrolden çıkar, yaşam enerjimiz azalmaya başlar. Sebepsiz yere mutsuzluk kaplar içimizi. Yaşama karşı isteksizlik başlar. Bunları  haketmedim, onları asla affetmem deriz. Dönüp dolaşıp hep benzer olayları farklı kişilerle yaşarız ve sürekli aynı şeylerden şikayet ederiz.  Hepiniz bilirsiniz, birine kırk gün deli dersen deli olur diye eskilerin bir sözü vardır. Bunun için sürekli affetmiyorum, haketmiyorum  diye şikayet ettikçe hayatımızdaki kısır döngüden çıkamıyoruz
 Seanslarda bugüne kadar yaşadıklarınızı deneyim olarak kabul ederiz. Terapistiniz öncelikle yanlış inançları, bağımlılıkları, vesveseleri fark etmenize yardımcı olur. Daha sonra değişimi başlatmak adına sağlıklı, mutlu ve rahat yaşamanız için size uygun yol gösterir. O yolda ilerlemek  hayatınızı kolaylaştırmak ve güzelleştirmek her zaman sizin elinizde.

BİREYSEL SEANS BİLGİ VE RANDEVU İÇİN:
ADA GELİŞİM MERKEZİ

0224 225 43 43

0532 457 93 93

BİREYSEL SEANS KİMLERE YARDIMCI OLUR ?

1-Sorunlarını başkalarının yanında konuşmaktan çekinenler,
2-Kendimi değersiz, yetersiz hissediyorum diyenler,
2-İlişki sorunları yaşayanlar, (İlişki kuramayanlar, aldatılanlar, boşananlar vb.)
3-Korkuları olanlar (Dışlanmaktan, terkedilmekten, kaybetmekten, parasız kalmaktan korkanlar )
4-Sürekli endişe ile yaşayanlar. (Geçmiş ve gelecekle ilgili evham yapanlar, herşeyi kafaya takanlar, sabahtan akşama kadar düşünenler, her şeyi kontrol etmekten bıktım diyenler)
5-Bereketim yok, emeğimin karşılığını alamıyorum diyenler,
6-Huzuru ve mutluluğu bulamıyorum veya bulsam da uzun süreli yaşıyamıyorum diyenler ile sık sık depresyona girenler,
7-Özgüven eksikliği ve iletişim sorunu olanlar,
8-Okul ve sınav sorunları olan gençler,
9-İşyerinde, okulda ve yaşamda motivasyon ve performans arttırmak isteyen yöneticiler, çalışanlar ve öğrenciler,
10-Bağımlılığı olanlar (İnsan, alışveriş, teknoloji vb.)

BİREYSEL TERAPİ NASIL YAPILIR

Birçok insan için terapiye karar vermek zordur. İlk seansa gelirken umut, heyecan veya korku olabilir. Oysa bireysel seans, sizi huzursuz eden her konu hakkında rahatlıkla konuşabileceğiniz bir terapi şeklidir.
Danışanlar kendini rahat ve güvende hissederler.
Terapi sürecini ve süresini danışanla terapist birlikte tespit ederler.

Her seans yaklaşık bir saat sürer.  Genelde insanlar terapiden rahatlamış, huzurlu, umutlu veya duyguları karışık olarak çıkarlar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder