Booking.com

ÖZGÜRLÜK VE HUZURUN ANAHTARI...

AFFETME ile ilgili görsel sonucu

Bağışlamak için Asit Testi:
Altının saf olup olmadığını anlamak için ona asit testi uygulanır. Madde aside sokulur, eğer deforme olamadan olduğu gibi kalırsa o saf altındandır. İşte bağışlayıp bağışlamadığınızı anlamak için de asit testi uygulayabilirsiniz. Olur da sizi aldatan, kandıran, size kötülük yapan, sizi üzen kişinin başına harikulade olaylar geldiğini söylersem, siz de güzel haber üzerinde içinizde bir sızlama hatta derin bir acı duyarsanız, bilin ki nefret tohumları hala bilinçaltınızda kalmıştır. Demek ki iyi temizleyememişsiniz.
Diyelim ki, bir yıl önce sizin canınızı çok yakan bir diş ameliyatı geçirdiniz. Ben de size öylesine hala ağrıyor mu diye soruyorum. Otomatik olarak şöyle dersiniz: “Tabii ki, hiç ağrımıyor; o günleri hatırlıyorum ama şu anda hiçbir acım yok.” İşte bütün mesele bu. Olayı hala hatırlayabilirsiniz ama artık size hiç de acı vermemektedir.
Bu yaptığımız asit testidir, psikolojik ve spiritüel olarak bununla yüz yüze gelmelisiniz, aksi halde yalnızca kendinizi aldatıyor ve gerçek bağışlama sanatını uygulamıyorsunuz demektir.

Bağışlama Tekniği
Aşağıda, uyguladığınız takdirde yaşamınızda mucizeler yaratacak bir teknik anlatılmaktadır:
Zihninizi rahatlatın, iyice dinginleştirin ve gevşeyin. Kozmik ışığı ve onun sizi koruduğunu düşünün ve şu olumlamalarda bulunun: “Şu anda kendi isteğimle (size kötülük yapan, sizi üzen kişinin adı) .......’ı tamamen bağışlıyorum; onu hem zihinsel hem de spiritüel olarak özgür bırakıyorum. Söz  konusu olayla bağlantılı her şeyi affediyorum. Ben özgürüm. O da özgür. Bu harika bir duygu. Bugün genel af çıkarıyorum. Şimdiye kadar beni kıran herkesi bağışlıyorum. Bunu güç, özgüven ve huzurla yapıyorum. Beni üzen – bana zarar veren herkese şöyle söylüyorum: ‘Seni bıraktım, yoluna devam edebilirsin.’ Sen de ben de özgürüz. Bu harika bir duygu!”

Gerçekten bağışlamanın büyük sırrı, o kişiyi bağışladığınız an bir daha o nefreti-öfkeyi yaşamamanızdır. Bu kişi bir kez daha aklınıza geldiğinde, o kişiye artık tepki duymazsınız.

“Affetmekten daha ilahi bir şey olamaz.” -  ( G.E. Lesing)

Kaynak Kitap: “Bilinçaltının gücü” – Yazar: Joseph Murphy (Sayfa: 205)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder